Supí rehabka

Vítáme Vás u našich krátkých cvičení, za které Vám Vaše tělo poděkuje. Trápíte se už dlouho nad školními či pracovními povinnostmi a cítíte, že Vaše energie a motivace klesá? Potřebujete trochu probudit? Toto cvičení je ideální pro právě tyto chvíle. Sportu zdar!

5. díl: zdravé cvičení pro 1. stupeň, 2. díl (19. 3. 2021)

Tento díl obsahuje další cviky pro školáky, kteří často sedí nad úkoly či u počítače. Provádět tyto cviky každý den je nejlepší prevence vadného držení těla u dětí.

4. díl: Počítačové ruce (15. 3. 2021)

Při dlouhodobé práci na počítači hrozí nejen bolesti zad, ale v ohrožení jsou i Vaše ruce. Aby se Vám záněty šlach z přetížení vyhnuly, věnujte svým rukám těchto pár minut péče alespoň jednou denně.

3. díl: Počítačové ruce (9. 3. 2021)

Tento obrázek nemá vyplněný atribut alt; název souboru je Snímek-obrazovky-2021-03-09-v-22.08.31-1024x688.png.

2. díl: Bolavá záda (5. 3. 2021)

Nelíbí se Vašim zádům, že jste nuceni trávit až moc času u počítače? 10 minut není opravdu mnoho, ale když těchto pár cviků provedete alespoň jednou denně, zaručeně se Vám uleví. Sportu zdar!

1. díl: Vadné držení těla (1. 3. 2021)

Tento díl se zaměřuje na vadné držení těla u dětí 1. stupně. Ideální by bylo věnovat pár minut těmto cvikům každý den. Dětské tělo není totiž stavěno na tolik hodin sezení. Sportu zdar!

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

*